У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комуні- кацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-менеджменту, які розгляда- ються через призму таких ключових понять, як паблік рилейшнз і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацювання автора як ре- зультат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено пробле- матику інформаційно-комунікаційних зв’язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розу- міння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційного менедж- менту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційних і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, держав- ного управління, масових комунікацій і журналістики.