ЕЛЕМЕНТИ ДІЛОВОГО ІМІДЖУ - Номер 2 - Каталог статей - Науково-популярний психологічний журнал
Вівторок, 06.12.2016, 12:11

ЗНАННЯ ТА РОЗВИТОК

Каталог статей

Головна » Статті » Номер 2

ЕЛЕМЕНТИ ДІЛОВОГО ІМІДЖУ
Зовнішній вигляд, манера триматись, вміння встановити контакт, почуття впевненості і комфорту – це складові необхідного іміджу ділової людини. І чим привабливіше складається цей образ, тим вищим буде професійний авторитет людини і репутація фірми, яку вона представляє.
Одяг, в якому людина приходить на першу зустріч, як і її загальний зовнішній вигляд, одразу ж справляє певне враження. Все-таки не даремно кажуть, що «за одягом зустрічають». Люди у 85 випадках зі 100 своє ставлення до інших складають на підставі свого першого враження.
Жіночий діловий гардероб значно різноманітніший, ніж чоловічий, але при цьому він має комплектуватися відповідно до основних напрямків такого роду одягу. Водночас, кожній жінці варто намагатися створити свій індивідуальний стиль, який якнайкраще відображає її особистість та власний смак.
Є три основні напрямки/стилі ділового одягу для жінок, які визначають, що саме є центром гардеробу: 1) костюм зі спідницею; 2) блейзер або жакет, який комбінується з іншими елементами гардеробу та 3) суконка, яка включає одну чи дві частини. Брючний костюм, надзвичайно поширений та популярний, у деяких установах та організаціях може бути небажаним, а великі міжнародні корпорації часом і не рекомендують його для співробітниць. У будь-якому разі, вибір кожного конкретного вбрання передбачає врахування кольору та виду тканини. Суконку, яка складається з одного чи двох компонентів/частин, можна носити окремо або з жакетом. Хоча в цілому вона не створює такого сильного професійного іміджу, як костюм, але до певних ситуацій вона може дуже підходити. Вважається, що суконка стилю пальта (у якій ґудзики спереду розташовані зверху донизу) має більш діловий вигляд, ніж суконка стилю блузки (на якій ґудзики спереду розташовані лише до лінії пояса).
Що стосується прикрас, то намагайтеся уникати дешевих. Віддавайте перевагу золотим, срібним виробам та прикрасам із штучних/синтетичних матеріалів високої якості. Перли додають елегантність до будь-якого ділового вбрання. Уникайте також прикрас, які хитаються і дзеленчать. Не надягайте більше, ніж того потребує ситуація. Обмежте свій вибір однією каблучкою на кожній руці і одним ланцюжком на шиї. Купуйте найдорожчий годинник, який дозволяє ваш бюджет.
Слід віддавати перевагу сумкам та портфелям зі шкіри. При цьому варто уникати ярликів дизайнерів на сумках. Вважаєть¬ся, що для жінок підходящим вибором буде портфель як з твердими боками, так і з м'якими.
Найбільш практичними кольорами є чорний, коричневий та бургунді. Невеликі сумочки за кольором мають збігатися з вашим взуттям. Це правило не стосується портфелів.
Денний макіяж повинен бути стриманим, з легким нюансом кольору і звичайно гармоніювати з кольором волосся, розрізом і кольором очей, формою обличчя.
Купуючи парфуми або одеколон, недостатньо просто оцінити їх аромат. Необхідно перевірити, як він поєднується із запахом вашої шкіри (у кожної людини він має свій, неповторний). Для цього рекомендується крапнути духи на руку, розтерти, а лише потім оцінювати їх. Дуже важливо, щоб парфуми були належної якості і мали приємний аромат.
Вдало підібрані окуляри можуть бути додатковим позитивним елементом вашого професійного іміджу. Тому, якщо ви носите окуляри кожного дня і цілий день, намагайтеся підібрати пару, яка б максимально працювала на вас.
Уникайте окулярів із затемненим склом або окулярів-хамелеонів (скло яких темнішає/світлішає залежно від сили світла у тому місці, де ви перебуваєте). Вони ховатимуть ваші очі від співрозмовника, і тому він може сприйняти вас за нещиру людину, а отже, з недовірою поставиться до ваших слів, що зовсім не допомагає справі.
Кількість можливих для чоловіка аксесуарів не настільки велика – це зажим для краватки, запонки, ремінь, портмоне, блокнот (записник) та ручка, футляр для візитних карток, футляр для ключів (або брелок), каблучка та годинник. Всі ці деталі для туалету мають бути максимально високої якості, ні в якому разі не можна використовувати дешевих виробів. Саме аксесуари найбільш точно показують рівень вашого матеріального благополуччя. Деяке виключення можна зробити для ручок, але і тут варто використовувати речі високої якості.
Чоловіки повинні носити не більше однієї каблучки на руці.
Ділові люди можуть носити високої якості золоті, срібні або сталеві годинники. Носіть годинник навіть тоді, коли ваш внутрішній таймер працює відмінно: відсутність годинника у ділової людини може бути розцінена іншими (діловими партнерами, клієнтами) як недостатня увага і повага до часу.
Гаманець рекомендується носити у внутрішній кишені піджака. Коли він лежить у кишенях брюк (не має значення, бокових чи ззаду), загальний вигляд костюма від цього значно страждає.

Гриджук Ірина


Джерело: http://www.cro.org.ua/forum
Категорія: Номер 2 | Додав: jasen_tm (13.05.2009)
Переглядів: 2481 | Коментарі: 1 | Теги: імідж, кар'єра
Всього коментарів: 1
1  
Підібрати стильний наручний годинник, який буде справжньою прикрасою на Вашій руці можна в інтернет - магазині http://www.watch4you.com.ua/lady-watches/.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Категорії розділу
Номер 1 [3]
Перший номер науково-популярного журналу "Пізнай себе!"
Номер 2 [7]
Тематика номера: мозок, розум, свідомість.
Номер 3 [3]
Основна тематика: соціум, соціотипи, соціоніка
Номер 4 [11]
Тематики номеру: характер та темперамент. Особистість.
Номер 5 [10]
Тематика номера: бізнес та підприємництво, самореалізація, самоорганізація та самовдосконалення
Номер 6-8 [17]
Тематика номера: спорт, культура, здоров'я, конфлікти та способи їх вирішення.
Номер 9 [10]
Основна тема номера: духовність, віра, релігія
Номер 10 [19]
Тематика номера: суспільство, сімя, колектив, взаємини, самопрезентація, маніпуляція
Нотатки [5]
Тут можна додатавати короткі нотатки та роздуми з тих чи інших аспектів
Дайджест [128]
Цікава інформація зі світу та з тенет інтернету
Дописувачі [26]
Тут публікуються матеріали наших користувачів та друзів сайту
Номер 11 [9]
Тематика номеру - Людина як диво. Можливості людини, її психіки та тіла, особливості діяльності людського організму
Форма входу
Twitter
Реклама у Львові
Рекламний центр Тріумф
Відвідуваність