Джерело усяких звершеннь! - Дописувачі - Каталог статей - Науково-популярний психологічний журнал
Вівторок, 06.12.2016, 12:10

ЗНАННЯ ТА РОЗВИТОК

Каталог статей

Головна » Статті » Дописувачі

Джерело усяких звершеннь!


З давніх-давен люди прагнули розібратися в собі, покращити  життя, налагодити стосунки з оточуючими та мати можливість впливати на них. З цією метою народ вдавався до магічних дій, ворожби та інших ритуалів. Нікого не зупиняв навіть страх смерті: хоча чаклунів спалювали на вогні, вони не могли відмовитися від сумнівної можливості заглянути за таємничу завісу.

Про те, як можна покращити своє життя і життя своїх близьких, збільшити свій вплив на людей розповів психолог, автор тренінгової системи розвитку «Технології успіху», керівник консалтингової компанії «Корисні поради» Любомир Бованько.

 

 Пан Любомир почав вивчати філософію і психологію ще з раннього дитинства, читав різноманітні книги і відвідував семінари та тренінги. Він каже, що навіть у наш час багато хто звертається до ворожок, сподіваючись «викотити» проблеми та страхи яйцем або злити воском. Натомість більшість освічених ділових людей в усьому світі усвідомлюють, що досягати бажаної мети в житті допомагає знання людської душі і найголовніше, уміння розібратися в собі. Зважаючи на це, різноманітні психологічні течії та тренінги набувають все більшої популярності.

У системі  розвитку «Технології успіху» Любомир Бованько використовує різноманітні сучасні психологічні практики, а також древні ведичні методики.

Для того, щоб покращити життя, необхідно удосконалити свій світогляд. Аби змінити стан душі клієнта й дати йому можливість побачити себе зі сторони, застосовують різноманітні методи і підходи.

 Щоб жити краще, необхідно, перш за все, чітко уявляти і розуміти, що ж насправді ми хочемо досягнути і чи наші цілі є дійсно нашими, а не нав’язаними кимось із зовні. Причому дуже важливим є те, як наші бажання відіб’ються на оточуючих, чи не є бажання лише нашими егоїстичними проявами. «Автомобіль у кожну американську родину», ось мета Генрі Форда, в ній і натяку не було на якісь егоїстичні бажання, саме такі мрії здійснюються, за якими прослідковується бажання створити для інших людей певну цінність.  Щоб здійснити якісний прорив до життя сповненого звершеннями і натхненням потрібно змінити звичне середовище, контакти, інформаційне поле (негативні новини та песимістичні фільми сприяють стресам та налаштовують на невдачу) і навіть їжу, запевняє пан Любомир.

Звичайно, визначити, що нам потрібно досить легко, значно важче дотримуватися нового способу і ритму життя.

Адже насправді 98% наших дій – запрограмовані, ще задовго до досягеннями нами повноліття. Тому звички керують нами. Аби не поводитися, як роботи, потрібно знімати закладені в дитинстві шаблони

Один із таких методів подолання негативних шаблонів є методики трансперсональної психології, за допомогою спеціальних дихальних технік. На сьогодні є три найбільш відомих методів цих дихальних практик. Це – ребефінг, вайвейшн та холотропне дихання. Кожна з цих технік дозволяє розширити свідомість людини і вийти за межі звичних уявлень . У такому стані одна частина свідомості відключена від реальності, а друга - контролює процес. Цей спосіб дозволяє звільнити підсвідомість від різноманітних травм (у тому числі й родових) та негативних вражень, саме вони часто стають на заваді успіху та повноцінного життя.

 Якщо ви бажаєте, щоб ваша мета здійснилася, вона має бути конкретною, виміряною в часі та обов`язково і записаною на папері. Метод, який спрямований на досягенння цілей і дозволяє стати успішним у взаємовідносинах з іншими людьми, у кар`єрному та фінансовому плані називається коучінг. За допомогою спеціальних запитаннь і метафор коуч допомагає клієнту приймати оптимальні рішення і досягати поставлених цілей

   Більшість незадоволених життям людей вороже ставляться до оточуючих, постійно чекають від них якоїсь каверзи. У стані роздратування і гніву у людини навіть порушується периферійний зір, вона бачить усе, мов у тунелі, тому не помічає багатьох деталей і відповідно є менш уважною і ефективною. Змінити негативне ставлення  можна за допомогою прийому, який має назву «антипаранойя». Уявіть собі, що у вас є потужній покровитель, що організував щодо вас глобальний план, спрямований, щоб вам допомагати. Всі обставини і дії оточуючих ви сприймаєте, наче вони направлені на те, щоб навчати і допомогати вам ставати кращими. Потужний покровитель допомагатиме вам лише за умови, якщо ви не шкодите іншим. У древніх ведичних трактатах він називається Атман, Вища істина і характеризується двома основними властивостями – абсолютна любов і безмежні можливості.

Оточуючі про цей план не знають, вони просто виконують свою роль. І навіть негативні події є частиною цього плану. Все, що відбувається -  до кращого, умійте це побачити. Вірний спосіб перемогти невдачі: щиро подумки бажати всім людям щастя, адже усі вони допомагають вам, виконуючи план. «Що посієш те й пожнеш», як коже народна мудрість.

 

   Як ми сприймаємо світ - такою ж монетою він нам відплачує. Будь-яке сильне образне уявлення має тенденцію до втілення. Існує шкала емоційних тонів, яка поділяє світогляд людей на п`ять типів:

 

1.Світ страшний. Таким чоловікам та жінкам притаманні хронічна тривожність та почуття провини. В оточуючих людях, новій інформації та можливостях, які підносить життя, вони вбачають загрозу. Полюбляють «страшні» передачі та фільми, зацікавлено переглядають негативні новини. У всьому, від чого інші отримують драйв - вони бачать страх. Запропонуйте такій людині поїхати на лижну прогулянку - відмовиться, оскільки боятиметься зламати ногу. Жити в такому настрої - небезпечно, оскільки комплекс жертви приваблює маньяків та інших темних особистостей.

 

2.Навколо вороги, оскільки світ - ворожий. Основні емоції представників цієї групи - злість та гнів. Для них всі навколо - погані. Життя для них  - це вічна боротьба.

Буває що, ці люди старанно маскують емоції: можуть вас ненавидіти й при цьому мило посміхатися.

 

3.Світ звичайний. Таких чоловіків та жінок переслідують нудьга, монотонність та антагонізм. Як правило, вони - хронічні скептики.

 

4.Світ хороший. У цієї категорії переважає хороший настрій та оптимізм. Представники групи мають помірний інтерес до життя та спілкування з новими людьми.

 

5.Світ прекрасний - вважають невиправні оптимісти та ентузіасти, які прагнуть брати від життя найкраще, адже їм завжди радісно і ця радість від них передається оточуючим.

 

Спілкування людей з великою різницею у світоглядах (наприклад, один переконаний, що світ страшний, інший вважає - хороший), не може бути успішним. Для того, щоб знайти до співрозмовника підхід, слід тимчасово «перейняти» його світогляд та розмовляти в одному руслі.

Метод нейролінгвістичного програмування (НЛП) дозволяє «підібрати ключик» до кожної людини. З його допомогою можна маніпулятивно впливати на оточуючих заради досягнення миттєвого результату - наприклад, щоб продати товар чи викликати симпатію. Для довготривалих стосунків він неефективний - будь-якій людині набридне, якщо нею маніпулюватимуть. Метод побудований на умовних рефлексах.

 

Наприклад, не можна торкатися людини, коли вона зла: у майбутньому кожен ваш дотик асоціюватиметься у неї з негативом. Важливо зрозуміти, як співрозмовник відчуває світ - аудіально (з допомогою слуху), візуально (за посередництвом зору), кінестетично (через відчуття - нюх, смак, дотик) чи дігетально (з допомогою внутрішнього діалогу та підрахунків). Щоб вплинути на людину та її рішення, повести за собою, до неї необхідно приєднатися - тобто, говорити мовою її світосприйняття. Можна непомітно копіювати жести, позу під час сидіння, положення рук, спосіб розмовляти, тембр голосу... Слід мати на увазі, що основну інформацію співрозмовник считує не з наших слів - у більшій мірі ми її доносимо з допомогою міміки, жестів і тембру голосу. Навчившись правильно їх використовувати, ви зможете переконати людину непомітно для неї.

Є багато корисних і дієвих методик і практик, але одну з них Любомир Бованько виділяє з поміж інших, як найбільш дієву і ефективну. Називається вона  - «приєднання до джерела. Спочатку треба уявити, що не має Бога і можна надіятися лише на власні сили. Треба закрити очі і уявити як будуть розвиватися в майбутньому ваші взаємовідносини з людьми, кар’єра, здоров’я, як ви будете діяти у важких проблемах і уважно прислухатися до своїх відчуттів і запам’ятати їх.

Відкрийте очі, подивіться навколо себе і знову закрийте очі і уявіть, що є Бог, який характеризується двома основними якостями  - абсолютна всепрощаюча любов і безмежні можливості і знову подумайте про майбутнє своїх взаємовідносин з людьми, кар’єри, здоров’я і про дії у важких життєвих випробовуваннях. Прислухайтеся до своїх відчуттів, що відбувається, якщо існує зв’язок із безкінечним Джерело усіх ресурсів Всесвіту. У першому випадку у вас буде світовідчуття дефіциту ресурсів і можливостей, а в другому їх надлишок, яким захочеться поділитися.

 

Запам’ятайте і збережіть це відчуття зв’язку Джерелом  і завжди живіть із цим, згадуйте про цей зв’язок і ваше життя наповниться змістом, спокоєм, щастям і як наслідок і життєвим успіхом, запевняє тренер особистісного росту -  Любомир Бованько

Підготувала Лариса Попроцька

Категорія: Дописувачі | Додав: jasen_tm (22.03.2011)
Переглядів: 1257
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Категорії розділу
Номер 1 [3]
Перший номер науково-популярного журналу "Пізнай себе!"
Номер 2 [7]
Тематика номера: мозок, розум, свідомість.
Номер 3 [3]
Основна тематика: соціум, соціотипи, соціоніка
Номер 4 [11]
Тематики номеру: характер та темперамент. Особистість.
Номер 5 [10]
Тематика номера: бізнес та підприємництво, самореалізація, самоорганізація та самовдосконалення
Номер 6-8 [17]
Тематика номера: спорт, культура, здоров'я, конфлікти та способи їх вирішення.
Номер 9 [10]
Основна тема номера: духовність, віра, релігія
Номер 10 [19]
Тематика номера: суспільство, сімя, колектив, взаємини, самопрезентація, маніпуляція
Нотатки [5]
Тут можна додатавати короткі нотатки та роздуми з тих чи інших аспектів
Дайджест [128]
Цікава інформація зі світу та з тенет інтернету
Дописувачі [26]
Тут публікуються матеріали наших користувачів та друзів сайту
Номер 11 [9]
Тематика номеру - Людина як диво. Можливості людини, її психіки та тіла, особливості діяльності людського організму
Форма входу
Twitter
Реклама у Львові
Рекламний центр Тріумф
Відвідуваність