Проблема безробіття полягає в несерйозному ставленні людей до пошуку роботи - Дописувачі - Каталог статей - Науково-популярний психологічний журнал
Понеділок, 05.12.2016, 02:27

ЗНАННЯ ТА РОЗВИТОК

Каталог статей

Головна » Статті » Дописувачі

Проблема безробіття полягає в несерйозному ставленні людей до пошуку роботи

Як відомо, кожен сьомий житель України шукає роботу, проте не всі насправді хочуть її знайти. Сприймаєте зі скептицизмом? Дарма! Реаліями пошуку роботи, правилами кар’єрного росту та секретами успіху з нами поділився бізнес-консультант, психолог, керівник консалтингової компанії «Корисні поради» та тренінгово-консультаційного центру «Технології успіху» Любомир Бованько.

 

Безініціативність людей – головна причина безробіття в Україні. Більшість живе з думками в голові про «дзвінок зверху», без якого твою кандидатуру ніхто навіть до уваги не візьме, про «білий конверт», який випадково опиняється в шухляді роботодавця – і лише після цього можна починати розмову. Сучасний світ сприймає таке ставлення до пошуку роботи як огиду, а не як перспективу її отримати. Наприклад, сьогодні до мене прийшов чоловік в шортах, який бажав працевлаштуватись. Також мав нагоду поспілкуватись з особою, яка хоче хороше місце праці, а на зустріч прийшла без документів, без резюме, не говорячи вже про супровідний лист та рекомендації. Проблема полягає в несерйозному ставленні людей до пошуку роботи. Ще не зайшовши в кабінет, вони впевнені, що їм відмовлять.

 

Пошук роботи потрібно розпочинати з визначення власних бажань. Задайте собі декілька запитань: "Чого я хочу? Що я вмію? Що необхідно?” Визначте важливі для Вас цінності – свобода, слава, комфорт, високі прибутки, стабільність, престижність? Не може бути все і відразу. Якщо Ви вирішуєте йти на державну роботу, то подумайте, чи готова Ваша сім’я утримувати Вас ще декілька років, адже висока посада і заробіток вимагають дуже довгої та наполегливої праці. Бажаєте бути в команді працівників великої та престижної компанії – зважте, що чим більша організація, тим менший заробіток.

Розкажіть всім своїм знайомим про те, що Ви шукаєте роботу. Чим більше людей буде знати про вашу потребу, тим більше шансів, що Ви її задовольните. Пам’ятайте: пошук роботи – це також робота.

Насправді, шлях від прибиральника до керівника далеко не простий, але цілком реальний. Декілька порад:

 

1. Робіть більше, ніж від Вас вимагають. З цього приводу, є дуже вдалий досвід компанії Ford. Коли керівництво даної компанії розпочинало свою діяльність, вони брали в штат всіх бажаючих – не залежно від освіти, наявності чи відсутності досвіду роботи. Працівники, які справді чогось хотіли, – отримали престижну роботу, решта шукали собі інше місце праці.

 

 

2. Майте компетенцію «про запас». Не стійте на місці, не зупиняйтесь на досягнутому, вдосконалюйте себе і свої знання. Вік живи – вік учись.

 

 

3. Дотримуйтесь активної життєвої позиції. Не потрібно ховатись за куліси: Вас там ніхто не помітить. Створіть своє ім’я власноруч і поділіться цим досягненням з іншими.

 

 

4. Допомагайте безпосередньому керівнику. Як казав хтось з українських політиків, є два основні шляхи піднятись по кар’єрній драбині: перший – підняти себе, другий – опустити інших. Проте, є ще третій шлях – зробити так, щоб інші самі тебе підняли. Користуйтесь життєвим досвідом і вчіться на чужих помилках.

Успішна людина від неуспішної відрізняється рівнем усвідомлення життя і рівнем самоорганізації. Успішними не народжуються, успішними стають в силу набутого досвіду та відповідальності перед самим собою. Зрозумійте, чого Ви насправді хочете, дійте наполегливо, виконуйте роботу без надмірних очікувань, з гідністю приймайте подарунки долі – і успіх сам Вас знайде.

 

Автор тексту: Ілона Щукіна

Категорія: Дописувачі | Додав: jasen_tm (20.11.2011)
Переглядів: 1243
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Категорії розділу
Номер 1 [3]
Перший номер науково-популярного журналу "Пізнай себе!"
Номер 2 [7]
Тематика номера: мозок, розум, свідомість.
Номер 3 [3]
Основна тематика: соціум, соціотипи, соціоніка
Номер 4 [11]
Тематики номеру: характер та темперамент. Особистість.
Номер 5 [10]
Тематика номера: бізнес та підприємництво, самореалізація, самоорганізація та самовдосконалення
Номер 6-8 [17]
Тематика номера: спорт, культура, здоров'я, конфлікти та способи їх вирішення.
Номер 9 [10]
Основна тема номера: духовність, віра, релігія
Номер 10 [19]
Тематика номера: суспільство, сімя, колектив, взаємини, самопрезентація, маніпуляція
Нотатки [5]
Тут можна додатавати короткі нотатки та роздуми з тих чи інших аспектів
Дайджест [128]
Цікава інформація зі світу та з тенет інтернету
Дописувачі [26]
Тут публікуються матеріали наших користувачів та друзів сайту
Номер 11 [9]
Тематика номеру - Людина як диво. Можливості людини, її психіки та тіла, особливості діяльності людського організму
Форма входу
Twitter
Реклама у Львові
Рекламний центр Тріумф
Відвідуваність