ШКОЛА ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ - 6 Березня 2011 - Науково-популярний психологічний журнал
Вівторок, 06.12.2016, 12:09

ЗНАННЯ ТА РОЗВИТОК

Головна » 2011 » Березень » 6 » ШКОЛА ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
ШКОЛА ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
15:30




ШКОЛА ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
запрошує на навчання

У програмі:

- 25 занять  практичного навчання з професіоналами (10 березня 2011 - 13 травня 2011, Вт-Ср-Чт з 18:30-21:00).
- ВЛАСНІ маркетингові дослідження, плани та PR-кампанії.
- Участь в маркетинговому "БІЗНЕС-МАРАФОНІ" (безперервна бізнес-гра для розвитку навиків маркетолога, роботи в команді, відчуття конкуренції та почуття перемоги).
- Досвід НАЙУСПІШНІШИХ на своїх ринках компаній Львова та України (в лиці викладачів програми)
+ УСІ студенти Школи Маркетингу отримують право на чотири індивідуальні КОУЧ-СЕСІЇ на визначення внутрішньої мотивації, критеріїв власної ефективності, розробки дизайну дій для досягнення саме ВАШИХ цілей професійного розвитку.



РЕЄСТРАЦІЯ та ДЕТАЛІ на 1. сайті art-of-business.com.ua 2. або за тел. 096-971-75-79.

Вартість - 395 грн/міс (790 грн за всю програму Школи).

Останній день реєстрації - 7 березня.

НАВЧАЛЬНІ МОДУЛІ та ВИКЛАДАЧІ

1. Маркетинговий менеджмент. Місце маркетингу в системі управління компанії.
4, 7 чи 9 P (Ольга КАМІНСЬКА, експерт маркетингових комунікацій)

2. Маркетингове середовище. Типи та сегментація ринків. Визначення цільової аудиторії. SWOT аналіз (Андрій КОЗАК, ProSTEER Group, Nestle).

3. Маркетингові дослідження та інформація (к.е.н. Руслан САВЧИНСЬКИЙ, Research Projects LAB)

4. Планування продажів (Андрій КОЗАК, ProSTEER Group, Nestle)

5. Розробка нового продукту (Сергій ТРУХІМОВИЧ, засновник студії CRESPO).

6. CRM – управління відносинами з клієнтами, в т.ч. програма лояльності (Ірина ГОЛОВЧАК, туристична компанія "Трайдент")

7. Інструменти маркетингових комунікацій
- Управління брендом (Ольга КАМІНСЬКА)
- Реклама – радіо, телебачення, зовнішня реклама, прямий маркетинг
- BTL event, спонсорство і система лояльності (Руслан ГРИЦИН, BTL-event компанія "Святкова подія")
- Мерчандайзинг (Kraft Foods Ukraine)
- PR (Віктор ГАЛЬЧИНСЬКИЙ, Kyivstar)
- Інтернет-маркетинг (Михайло СВИСТУН, http://emarketingblog.com.ua, Петро НЕК, http://mrpetruccio.blogspot.com)

8. Розробка маркетингового плану. Бюджет маркетингу
9.  + "Маркетинг в ІТ" (Люба ЛАЗАРЕНКО, Softserve).


ПРАГНИ КРАЩОГО!
Категорія: Навчальні проекти у Львові та Україні | Переглядів: 1590 | Додав: jasen_tm | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Категорії розділу
Тренінги Центру [13]
Навчальні проекти Центру [12]
Наукові конференції [1]
Тренінги у Львові та в Україні [6]
Навчальні проекти у Львові та Україні [2]
Заходи та події [6]
Нові книги та журнали [8]
Форма входу
Twitter
Реклама у Львові
Рекламний центр Тріумф
Відвідуваність