Кінолікар - Дайджест - Каталог статей - Науково-популярний психологічний журнал
П'ятниця, 09.12.2016, 03:53

ЗНАННЯ ТА РОЗВИТОК

Каталог статей

Головна » Статті » Дайджест

Кінолікар
Лондонський психотерапевт Берні Вудер розробив оригінальну методику для лікування різних емоційних проблем: він радить своїм пацієнтам дивитися художні фільми.
Будучи з дитинства кіноманом, Вудер лише 15 років тому зумів вдало поєднати професію і захоплення. Коли під час сеансу психотерапії жінка, яку зрадила близька людина, ніяк не могла дати назву тим складним, заплутаним емоціям, які вона відчувала. Поки вона говорила, докторові прийшла на думку сцена з фільму «В порту», коли герой Марлона Брандо виявляє, що його рідний брат, який був для нього кумиром, не такий чесний, як він вважав. У цю мить на його обличчі відбивається весь той біль, який відчувала жінка. Так доктор задумався про терапію за допомогою кіно. І добився визнання: минулого року Королівський коледж психіатрії назвав його методику хорошою допомогою в психологічному консультуванні.
Методика Вудера допомагає вирішити багато проблем. Наприклад, якщо у людини труднощі з мотивацією, доктор радить «мікстуру з „Роки“ і „Лоуренса Аравійського“». Від стомлення життям допомагає «порція» «Дон Жуана де Мазко» перед сном.
Кінотерапія припускає, що пацієнти повинні обговорювати, якого значення набувають для них сюжет, музика фільму і навіть вираз облич героїв, коли вони дивляться один на одного. Проте іноді перегляд фільму прописується в терапевтичних цілях при емоційних проблемах.
Серед пацієнтів Вудера були невпевнений в собі бізнесмен, який отримав посаду голови ради директорів, після того, як кожен вечір дивився фільм «Роккі»; жінка, яка молиться на фільм «Під кінець дня», тому що він допоміг їй виразно побачити, яким стане її життя, якщо нічого в ньому не змінити; священик, який відправився в похід з рюкзаком за плечима, після того, як фільм «Пролітаючи над гніздом зозулі» показав йому його власний страх потрапити в лещата системи.
По словах Вудера, у фільмі, що викликає ваш особистий відгук, нагадуючи щось із вашого власного досвіду, кожна деталь гідна обговорення. На одну з його пацієнток, що піддалася в дитинстві словесній і фізичній агресії і стала дуже замкнутою, вплинув фільм «Проблиск надії» (1998), хоча він розповідає про розлучення.
Її зачіпила сцена, в якій дочка дивиться, як її батько кладе в багажник валізу; коли він виїжджає, вона видає несамовитий крик. «Цей крик прорвався до неї, як ні я, жоден інший психотерапевт не зміг би. Коли ця емоція нарешті була вивільнена, вона змогла розкритися і вільно жити далі», —говорит Вудер.
Цілющу силу мистецтва усвідомлюють і творці фільмів. Так, на врученні кінопремій Британській академії кіно і телебачення продюсер лорд Паттнем, приймаючи свою нагороду, сказав, що фільми допомагають не тільки розібратися в самих собі, але і у взаєминах з іншими людьми і з цілим світом.

Марківська Євгенія

Джерело: http://www.manwb.ru

Категорія: Дайджест | Додав: Ірина (22.07.2009)
Переглядів: 586
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Категорії розділу
Номер 1 [3]
Перший номер науково-популярного журналу "Пізнай себе!"
Номер 2 [7]
Тематика номера: мозок, розум, свідомість.
Номер 3 [3]
Основна тематика: соціум, соціотипи, соціоніка
Номер 4 [11]
Тематики номеру: характер та темперамент. Особистість.
Номер 5 [10]
Тематика номера: бізнес та підприємництво, самореалізація, самоорганізація та самовдосконалення
Номер 6-8 [17]
Тематика номера: спорт, культура, здоров'я, конфлікти та способи їх вирішення.
Номер 9 [10]
Основна тема номера: духовність, віра, релігія
Номер 10 [19]
Тематика номера: суспільство, сімя, колектив, взаємини, самопрезентація, маніпуляція
Нотатки [5]
Тут можна додатавати короткі нотатки та роздуми з тих чи інших аспектів
Дайджест [128]
Цікава інформація зі світу та з тенет інтернету
Дописувачі [26]
Тут публікуються матеріали наших користувачів та друзів сайту
Номер 11 [9]
Тематика номеру - Людина як диво. Можливості людини, її психіки та тіла, особливості діяльності людського організму
Форма входу
Twitter
Реклама у Львові
Рекламний центр Тріумф
Відвідуваність