Неділя, 24.11.2024, 09:37

ЗНАННЯ ТА РОЗВИТОК

Каталог статей

Головна » Статті » Дописувачі

«ГРОШІ - ЦЕ ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ»


Любомир Бованько:

«ГРОШІ  - ЦЕ ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ»

 

Уміння поводитися з  людьми – це товар, який можна купити,

 так само, як ми купуємо цукор чи каву... І я заплачу за таке уміння більше,

чим за все  інше на світі.

Д. Рокфеллер

 

Не легко заробити гроші, зберегти їх – ще складніше. І річ не в тім, що ми неекономні чи не вміємо заробляти, а в нашому невмінні платити самому собі. Чомусь ми звикли судити людей за їхніми матеріальними статками. І мало того, що осуджувати, так ще й наділяти ярликами, що раз багатий, то значить або вкрав, або обманув когось, або вбив. Такі думки часто зводяться до абсурду. Чомусь мало хто задумується над тим, що не всі використовують такі методи. Мабуть простіше сказати: «А він багатий, значить такий-сякий», аніж задуматися про те, якби заробити гроші або, принаймні, досягнути чогось доброго у своєму житті.

Наш співрозмовник Любомир Бованько, власник консалтингової компанiї «Корисні поради», керівник рекламного відділу одного з найбільших українських медіа-холдингів, автор тренінгової системи розвитку "Технологiї Успiху", успiшний бiзнесмен з 12-тирiчним досвiдом роботи в рекламi, страхуваннi, нерухомостi, консалтингу, який на власному життєвому досвіді довів, що уміє поводитися з грошима і здійснювати задумане. 

Любомир Бованько проводить спеціалізовані авторські тренінги та консультує людей  і  організації, що прагнуть більше заробляти, а також покращити і урізноманітнити  взаємовідносини як на роботі, так і в особистому житті.

– Любомире, Ви багато розповідаєте про успіх, радите, як кардинально змінити своє життя на краще, набратися впевненості у собі та власних силах тощо, а як Ви ставитеся до грошей? Яке місце вони займають у Вашому житті?

– Я вважаю, що гроші – це оцінка ефективної комунікації. Власне, гроші є тим еквівалентом, який показує, наскільки ми вміємо ладнати з людьми. Це оцінка наших соціальних здібностей, нашого вміння налагоджувати контакти з іншими. Тому я ніколи не ставив гроші за основну мету власного життя. Я знаю багато прикладів, коли є гроші, але немає ні щастя, ні здоров'я, ні взаємовідносин.

– Любомире, відома Ваша теорія про «трьох китів», на основі якої Ви часто базуєте власні тренінги. Яке вона має пояснення?

Усе людське щастя тримається на трьох китах. Це – здоров'я, взаємовідносини і матеріальний добробут. Якщо чогось одного немає, то життя не можна назвати гармонійним, бо відчувається брак, нестача, яку необхідно  чимось заповнити. Наприклад, людина не має здоров'я, але має все інше – то рано чи пізно всі ці компоненти стануть непотрібними, бо без здоров'я важко буде заробляти гроші, формувати гармонійні відносини,  утримувати сім’ю тощо. Інший випадок – людина має міцне здоров'я, у неї дорогі автомобілі, житло, процвітаючий бізнес, але у неї проблеми у взаємовідносинах в особистому житті. Це також погано, бо рано чи пізно це відіб’ється і на здоров’ї, і на бізнесі. У мене є один знайомий підприємець,  котрий досягнув великого успіху в бізнесі, але познайомився з однією дівчиною, яка вела абсолютно аморальний спосіб життя. Він ходив із нею по барах, дискотеках, вживав багато алкоголю, витрачав на неї гроші, проводив «розбірки» з її багаточисленними діючими і потенційними коханцями ))) і як наслідок, згодом втратив бізнес, так як всю свою енергію і час витрачав намарно. Коли одумався, було уже неможливо  щось налагодити.

Ще один приклад: у людини може бути все добре і в особистому житті, і зі здоров’ям, а от гроші заробити вона не може.  Усі ці компоненти взаємопов’язані. І якщо обвалюється якийсь один із них, то поступово руйнуються всі інші. Коли немає фінансового забезпечення, згодом почнуться проблеми в особистому житті і зі здоров'ям. Тому заробіток напряму залежить від здоров'я, енергетики, сім’ї, друзів.

– А як  бути тим, хто не вміє поєднати ці три кити?

 -  Є так зване коло коучингу, де ми замальовуємо різні сторони нашого життя.  Ми малюємо коло і розділяємо на вісім частин, в кожній частині записуємо якусь грань нашого життя, наприклад: сім'я, друзі, здоров'я, гроші,  відпочинок, кар'єра, майно, самореалізація. Скажімо, якщо людина має хороший фінансовий результат, у неї міцне здоров'я, але у неї погані взаємовідносини, вона має подумати, як взяти ті ресурси з тої грані життя де є надлишок, і направити їх туди, де є найгріші результати.

    Томас Леонард, якого називають батьком коучингу досліджував, чому одним людям щастить у житті, а іншим – ні. Є люди, які мають і ціль у житті, і волю. Стараються. Працюють, а їм не щастить і все. А інші, здається, і часу витрачають не так багато на роботу, а результат кращий. Він сказав, що сила волі – це спосіб досягнення успіху минулого століття. Це як вимикач – поки ми тримаємо палець на вимикачі, світло горить. Ми відпустили палець – світло згасло. Так і тут – поки ми тримаємо якусь справу у полі зору – результат є. Він порадив робити трохи по-іншому. За його словами, тільки 10% успіху залежить від  знаннь й уміння людини.

Адже ми знаємо багато людей, які у школі погано вчилися, а досягнули успіху і в кар’єрі і в особистому житті. Натомість ті, хто позакінчували школи чи ВНЗ з золотими медалями чи червоними дипломами, дуже часто нічого особливого собою не представляють.

Любомире, а що є найважливішим?

Згідно дослідженнь Томаса Леонарда успіх на 40%  залежить від способу мислення  і 50% – від того середовища, у якому живете та перебуваєте. Відповідно найважливіше це те, ким і чим ви себе оточуєте і як ви мислите. Нами керують звички, а переконання це звичка мислити певними шаблонами.

Середовище – це не лише люди і й ті предмети, якими ми себе оточуємо, це значно ширше поняття. Це інформація, яку регулярно отримуємо (надзвичайно важливо, що ви читаєте, які передачі переглядаєте, яку інформацію вишукуєте і накопичуєте), це і природа, де ми найчастіше буваємо, це їжа, яку ми споживаємо, порядок чи безлад навколо нас на роботі і дома, наш зовнішній вигляд, стан автомобіля і всієї техніки, одяг, друзі, мережа наших контактів, взаємовідносини з іншими живими істотами і навіть наша духовність чи аморальність...

Відповідно, якщо ви поступово формуєте той спосіб мислення і світогляд, який мають успішні люди, а це 40% успіху, а також поступово знаходите і створюєте для себе сприятливе оточення – 50% успіху, тоді звершення і досягенння самі приходять у ваше життя і успіх досягається без героїчних вольових зусиль, а необхідні знання і вміння (10% успіху) поступово приходять у ваше життя, відповідно до вашого середовища і способу мислення. Якщо ж навпаки ваше середовище неспрятливе, а ви самі слабо вірите у свої сили, тоді ніякі вольові зусилля і знання не допоможуть.

 «Ваш заробіток є середньоарифметичним до заробітку тих п'яти людей, з якими Ви найбільше спілкуєтеся», – як сказав Бодо Шефер, знаменитий німецький фінансовий консультант.

 – Любомире, то що нам найбільше заважає заробити гроші?

Наша нефективна внутрішня комунікація, той внутрішній діалог, що людина веде сама з собою. Неправильні запитання до самого себе. Простий приклад -  щось не вдалося і тут починається: «Чому я такий не везучий?», «Чому іншим усе вдається?» іт.д іт.п.. А варто було б задати запитання «Що я можу навчитися?», «Яку вигоду я можу отримати з того, що сталося?» . Чи навіть -  «Що смішного є у даній ситуації?»

Величезну роль у цьому відграють власні переконання. Процитую свого колегу, Миколу Латанського, знаменитого тренера особистого росту:  «Переконання як вітер, їх не видно, але видно результати їхньої діяльності». Прекрасне висловлювання.

Якщо жінка думає, що всі чоловіки – «козли», вона обов’язково притягне «козла». Навіть якщо він і не буде «козлом» – зробить його таким. Так і тут: якщо говорити, що гроші уже похапали багачі, що не можна уже заробити, то так і буде. Не можна заробити і довго втримувати гроші з такими життєвими настановами, а тим більше бути щасливим. Усе залежить від самого ставлення до грошей, до роботи, до людей, які нас оточують. Якщо ми вважаємо, що навколо нас одні вороги, що прагуть нам зашкодити, ми будемо захищатися чи боротися там, де боротьби може й не бути, де може бути позитивне партнерство. Уявіть собі, наче усі люди, що вас оточують є частиною глобального плану по допомозі вам і навіть, намагаючись вам пошкодити,  допомагають вам. Вони не знають про цей план, зате ви про нього знаєте, тому подумки чи навіть вслух щиро побажайте їм щастя, адже ці люди вам допомагають))). Поступово завдяки цьому методу ваше середовище покращиться і стане більш дружелюбним, тому що ви стали такими))).

Також великий вплив має рішучість, люди які довго не можуть прийняти рішення і хочуть зробити все правильно, як правило програють. А також ті, що намагаються зробити все ідеально. Такий перфекціонізм заважає, як почати роботу, так її продовжувати, і практично унеможливлює її позитивно закінчити.

Психологічно ми самі себе програмуємо як на успіх так і на невдачу.  З нами, як правило, стається те, про що ми найбільше роздумуємо. Якщо людина хоче заробити гроші і буде прикладати максимум зусиль, то вона їх обов'язково заробить. А якщо ходити і казати, що немає грошей, що життя таке погане, то так і буде. Коли до роботи ставитися з ентузіазмом – це різко покращує наше життя. «Життя відноситься до людини так, як людина до життя», як висловився  Джек Кенфілд.

– Які ще є методи, щоб заробляти більше?

Людина повинна займатися тим, що подобається, і використовувати свої сильні сторони. Робіть те, що вам дається легко, адже це ваші природні здібності, але те, що дається легко, робіть у повну силу.

"Зробіть своє  хоббі роботою і вам не прийдеться більше працювати” -, десь я  прочитав цей прекрасний афоризм.. Це не означає, що потрібно кидати роботу і скоріш кидатися у власний бізнес. Цей перехід має бути поступовим.

Є мотивація і є натхнення. Натхнення це внутрішнє прагнення робити те, що людині довподоби, те, що людині легко дається, також натхнення викликає те, що людина з радістю робить для людей, яких любить. Мотивація – це всілякі зовнішні речі: квартира, одяг, автомобіль тощо. Натхнення – це  більша сила, яка діє значно довше. Тому варто робити не не тільки те, що є вигідно, а те, що людині довподоби, хоча відразу і не має з цього прямої вигоди. На цьому принципі будується будь-яка ефективна діяльність. Тільки та робота принесе успіх, яку людина любить.

Якщо людина має мету більшу, ніж життя, то вона знаходить свій шлях

– Любомире, а як бути підприємцям? Що б Ви порадили людині, яка хоче збільшити прибутки свого підприємства?

– Найперше, власнику слiд проаналiзувати усю ланку в продажу товару чи послуги. Зробити кілька, таємно від своїх працівників, контрольних закупок через знайомих чи спеціально найнятих людей. Як приймається дзвiнок на входi, як менеджер пропонує послугу, як потiм обслуговується замовлення. Чи довго видаються документи, чи зрозумiлi комерцiйнi пропозицiї. Пройшовши цю ланку, власник може виявити низку недолiкiв. Яке обслуговування, чи немає бюрократичної тяганини з документами. Слiд порiвняти, як працює найближчий конкурент i як працюють власні працiвники. Власнику було б добре подивитися на власний бiзнес з боку. Тодi можна зрозумiти, що, наприклад, непрофiльна дiяльнiсть може допомогти заробити бiльше. Якщо фiрма виготовляє вiкна та дверi, то чому не налагодити випуск супутнiх товарiв? Власник бiзнесу повинен провести ревiзiю своїх ресурсів. Можливо, в наявностi є виробничi площi, якi простоюють, i їх можна здавати в оренду чи започаткувати на цих площах новий напрям бізнесу. Чи, можливо, торгова марка є дуже вiдомою i можна продавати франчайзинговий бізнес. Або є квалiфiкованi кадри, якi повiстю не задіянi, i можна створити консалтинговий вiддiл, якi б надавали послуги iншим пiдприємцям і органiзацiям. Проблемою багатьох власників підприємств є люди, що переростають підприємство і потребують подальшої самореалізації, яке це підприємство задовільнити не може або через різні причини не хоче. Тоді працівники ідуть працювати в інші компанії або відкривають власний бізнес. Розумні керівники звичайно намагаються утримати в себе ефективних професіоналів, адже скільки часу і коштів треба, щоби знайти і підготувати нових. Якщо ж це невдається – намагаються зберегти добрі стосунки. Може, через деякий час ці люди, набравшись нового досвіду, захочуть повернутися назад чи стануть покупцями або й дилерами ваших товарів або послуг.

– Любомире, як заробити бiльше найманому працiвнику?

– Найманим працiвникам варто створити свою соцiальну мережу, тобто намагатися постійно розширяти своє  коло знайомств, допомагати різним людям вирішувати їхні проблеми, навчитися підтримувати стосунки i навчитися себе представляти. Розповідайте, чим ви займаєтесь, яких знайомих маєте, якi питання можете вирiшити. Знайдіть у собi родзинку, якусь конкурентну перевагу. Чим можуть допомогти вашим новим знайомим ваші попередні знайомства? Зіг Зіглар казав: ”Ми можемо отримати від людей все що завгодно, якщо будемо допомагати їм отримувати те, що вони хочуть”. Варто зробити себе корисним великій кількості людей. Якщо людина хоче бiльше заробляти, вона повинна працювати не настільки, наскільки їй платять, а значно бiльше. Хочете бiльших грошей – працюйте на бiльшi грошi. Будьте готові пройти зайву милю. У першу чергу варто ставати професіоналом своєї справи. Вертикальна кар'єра – це лише набiр зiрочок, якi легко втратити. Горизонтальна – це досвiд, який неможливо забрати. Ну й, звичайно, "залізне” правило кар'єриста: знайшли роботу – відразу шукайте іншу з зарплатою на 50% більшою. Шукайте як у себе в компанії, так і в інших.

– Любомире, як щодо мотивації?

Кожен наш день – це маленьке життя. Важливо цінувати кожен свій день і щодня зробити хоча б декілька невеликих кроків для здійснення своїх мрій. В цьому основний секрет успіху. Ставимо конкретну, вимірювану, виражену в часі мету, що залежить саме від наших зусилль і щодня робимо декілька справ, що наближають нас до неї. Ну і звичайно ефективних людей від невдах відрізняє рівень відповідальності за своє життя. Успішні люди знають, що нічого випадкового не буває. Все, що нас оточує сьогодні, це результат наших думок і дій в минулому. Хочеш кращого майбутнього -  починай за нього дбати вже сьогодні і вір у свої безмежні можливості.

Кількість грошей, які людина має, також залежить від самої людини та від її уяви та віри. Найпростіша порада – створити у своїй уяві еталон того, що ми хочемо зробити. А ще варто запам’ятати, що людина краще мотивується, коли про щось говорить перед свідками, а також, коли щось робить не для себе, а для тих людей, кого сильно любить. Наприклад, пообіцяйте тій людині, яку ви сильно любите, у присутності інших людей,  що до наступного Нового року ви заробите та подаруєте їй, скажімо, новий автомобіль. Так у вас з'явиться мотивація і натхнення здійснити обіцянку. Навіть якщо доведеться змінити роботу або ж працювати довше, чи раніше виходити на роботу або працювати у вихідні. Але такі зміни на краще, і вони допоможуть змінити розміри заробітку. Є гарна приказка: «Щоб отримати щось нове, треба зробити щось нове».

– Любомире, як можна нагромадити і примножити гроші?

Колись Рокфеллера спитали, як він став багатим, на що той відповів: "Дуже просто. Я дешево купував і дорого продавав”.

Класичний спосіб – спочатку треба заплатити собі, потім усім решту. Якщо людина спершу тратить, а потім намагається приберегти гроші, то вона нічого не відкладе, бо завжди витрати будуть більшими, ніж доходи. Зростають доходи – зростають витрати, і так безкінечно. Із будь-якого неочікуваного доходу треба відкласти половину, а зі звичайного –  мінімум  - 10%.

Також розвинути ощадливiсть допоможе умiння торгуватися. Примiром, скажете, Вам смiшно торгуватися п'ять хвилин на базарi? А якщо подивитись, яку суму виторгуєте за тих п'ять хвилин, то може вийти навiть бiльше, нiж Ви заробляєте за цілий день роботи. Ось, наприклад, Ви прийшли на базар. І якщо Ви на кожній речі вторгуєте хоча б по 15 гривень, то вже на трьох речах Ви вторгуєте майже 50 грн. виникає запитання – чи Ви за півгодини заробите стільки? Також варто торгуватися при великих покупках. Коли велика сума, то $300–400 не є великими грошима. А насправді це відчутні гроші. Якщо Ви торгуєтеся з менеджером  i вiн не дає знижки, знайдiть того, хто зможе її дати. Так само корисно звернутися до трьох-чотирьох людей, коли купуєте щось таке, у чому Ви не розумієтеся. Відповідно уже з четвертою людиною Ви спілкуватиметеся на її мові. Грошi, якi Ви зберегли, це те ж саме, що Ви їх заробили.

– Любомире, що Ви порадите тим, хто хоче навчитися зберігати гроші?

– Найгіршим ворогом накопичень є, в першу чергу, сама людина, адже існує велика спокуса потратити заощаджене. Із ростом доходів зростають і витрати – і так до безконечності. Тому зовсім необов'язково, що людина, яка багато заробляє, буде багатою. Багата не та людина, яка багато витрачає, а та, у якої бiльше залишається. Можна всі зароблені мільйони витрачати і навіть залізти у борги. Така людина зовсім не є багатою, вона просто "широко живе”. Капітал завжди цінніший, ніж високий дохід, адже капітал можна конвертувати в дохід, тоді як дохід важче зберегти, накопичити і перетворити в капітал. Також більшість людей, коли справи йдуть добре, сповнені оптимізму і витрачають направо і наліво, а от коли часи змінюються і настає криза, – починають економити на всьому, на чому тільки можна. Але саме в час кризи, якби у них були резерви, вони могли би дешево придбати різноманітні інвестиційні інструменти (наприклад нерухомість) чи розпочати бізнес (дешева оренда і робоча сила). З цього приводу висловився мексиканський міліардер Карлос Слім "Будьте скромні у ситі часи!”. Тобто коли всі продають – купуйте, а коли всі купують –продавайте. Активи треба продавати тільки тоді, коли вони в ціні.

Тобто ощадливiсть – це перший крок. Другий крок – це знати напевне, для чого Ви вiдкладаєте грошi. Зміст будь-якої діяльності лежить поза межами цієї діяльності. Для чого Вам гроші.? А що би Ви робили, якби у Вас була потрібна сума? Самі по собі гроші є поганим мотиватором, а от можливості, які вони дають, змушують людину «пройти» зайву милю. А вже коли у Вас накопичиться певний капітал, тоді вже можна подумати і про примноження грошей шляхом інвестування

– Любомире, а як нині бути із нагромадженням грошей? Де їх Ви б порадили зберігати, куди вкладати?

– Є багато способів примноження грошей, але вони зараз не спрацьовують.   І ми добре знаємо, з чим це пов’язано. Якщо донедавна це були і банкiвський депозит у валютi чи гривнях, кредитні спілки, нематеріальні депозити в золоті, закритi, інтервальні і вiдкритi iнвестицiйнi фонди та багато інших способів, то зараз треба з великою обережністю відноситись до всього цього, можна просто втратити заощадження. Звичайно є ще й антикварiат, і предмети мистецтва, і нумiзматика, але все це способи примноження грошей для фахівців у цій справі, звичайна людина, якщо захоче примножити гроші в такий спосіб, буде, скоріш за все буде обманута тими, хто краще за неї розбирається в цих інстументах. Так само як модна нині торгівля на валютних ринках. Цей спосіб скоріше нагадує казино, чим спосіб заробітку. В основному там заробляють ті, хто навчає, звичайно, що не безплатно, інших заробляти на цьому ринку)))

Криза, тепер як не дивно, сприятиме розвитку системної підприємницької діяльності, не дивлячись на жодні перешкоди, які створюються владою. Адже ще декілька років тому,  часто вигідніше було скуповувати і перепродувати нерухомість, чим займатися системним підприємництвом. Нерухомістю займалися усі, хто мав хоч якийсь капітал.. Адже все було так просто. Купив, потримав, продав. Або так - взяв кредит, купив, продав. Або й так, з місцевою владою домовився, приватизував і продав, чи щось збудував і продав. Сьогодні це вже не актуально, нерухомість вже не росте в ціні. Тому активні і творчі люди змушені шукати інших шляхів примноження свого багатства.

 Сьогодні найкращі способи вкладення грошей  - це вкладення у створення або модернізацію свого власного бізнес,  покращення і вдосконалення бізнес процесів. 

Величезну перспективу мають вкладення спрямовані на розвиток бізнесу в офлайн, або й повного переведення бізнес -процесів в Інтернет. Це дозволяє економити значні кошти  і на рекламі, і на приміщеннях, і на працівниках, а також автоматизувати багато бізнес-процесів. Все що пов'язано з Інтернет сьогодні є надзвичайно перспективним, ще декілька років і майже половина всіх покупок буде відбуватися офлайн, сьогодні це всього 1-2% від загального торгового обороту України. Інтернет стрімко розширяється, сьогодні в Україні уже понад 12 мільйонів користувачів. Комп'ютерна грамотність людей зростає, так само швидко розповсюджується всесвітня мережа.

Дуже вигідним вкладенням було і залишається  інвестування грошей у себе та у свою сім'ю,  у свої, та своїх рідних здібності до заробітку грошей, створення сприятливого середовища, про це йшлося вище, популяризацію своїх здібностей, напряцювання досвіду і корисних зв'язків, створення соціальної мережі. Отримування спеціалізованих корисних знаннь. Я зараз зовсім не маю на увазі вищу освіту, як правило ті знання, що їх здобувають у економічних ВУЗах застарілі, а викладають там теоретики, які не мають жодного стосунку до реального бізнесу.  Найкращою освітою є практична діяльність. Найбільшою економічною цінністю кожної людини є її здатність до заробляння, досвід та соціальне коло в якому вона перебуває. Щодо мережі контактів є гарний такий тест. Якщо ви протягом пів-години не можете знайти потрібну вам для будь-якої справи людину, то ваша мережа не функціонує належим чином.

  Нерухомiсть завжди була i залишається цінним інструментом інвестицій, яка у довготривалій перспективі все одно буде зростати в ціні. I не варто робити трагедiї з того, що нерухомiсть упала в цiнi. Адже якщо Ви хочете вивільнити гроші з нерухомості і перевести в інший актив,то, звичайно, будуть втрати, але якщо Ви, продаючи свою нерухомість, купуєте якусь іншу, тоді можна не переживати. Адже, крім Вашої нерухомості, інша також упала в ціні. 

Ну і звичайно золото (матеріальне, а не золоті депозити в нестабільних банках) та інші цінні метали зростатимуть у ціні, адже чим нестабільніша ситуація в світі, тим дорожче золото, як найбільш надійний спосіб накопичення і збереження грошей.

Коли людина прагне досягнути успіху вона має чітко знати чого вона хоче, її бажання не повинні конкурувати між собою, тоді вона має багато шансів  досягнути своєї мети.  Пам’ятайте формулу відомого гуру успіху Джека Кенфілда: проси, вір, роби, відпусти  і отримуй. Це означає постійну готовність звертатися з пропозиціями до людей і, співпрацювати з ними, а також з одного боку має бути сильне бажання і віра в можливість досягнути поставленої мети, готовність швидко і постійно активно діяти,  а з другого боку не повинно бути  одержимості  результатом, сконцентруйтеся  на процесі  і як буде -  так буде. "Не сотвори собі ідола”, як каже Заповідь . Робіть все від вас залежне, а дальше, як кажуть старі люди :"Хай ся творить Божа воля”.

 А вже тоді, коли підуть перші результати, вмійте з радістю і вдячністю приймати це як належне, а не як щось дивне. Хто не вміє отримувати, той втратить.  Отримуйте і знайте, що отримаєте ще. Той хто вірить у світ безмежних можливостей і той хто вірить у світ у якому дефіцит усього доброго -  одинаково мають рацію. 

І звичайно, варто зважити, що час для всіх один – і для короля, і для бізнесмена, і для домогосподарки, – це 24 години. Поставте собі два запитання - "Що в даний момент, я можу зробити найкориснішого?, "Чи наближає мене до моєї мети те, що я в даний момент  роблю?”. Від того, як ми розподілимо наш час, залежить половина нашого успіху. Як у відомому афоризмі: «Мало працювати – треба ще вміти працювати, мало вміти працювати – треба ще працювати».

 Інтерв'ю з Любомиром Бованьком, що було надруковане в діловому журналі «Власний бізнес» на початку грудня 2010р.

Підготувала Наталія РИБАЧОК 

Категорія: Дописувачі | Додав: jasen_tm (14.12.2010)
Переглядів: 4037
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Категорії розділу
Номер 1 [3]
Перший номер науково-популярного журналу "Пізнай себе!"
Номер 2 [7]
Тематика номера: мозок, розум, свідомість.
Номер 3 [3]
Основна тематика: соціум, соціотипи, соціоніка
Номер 4 [11]
Тематики номеру: характер та темперамент. Особистість.
Номер 5 [10]
Тематика номера: бізнес та підприємництво, самореалізація, самоорганізація та самовдосконалення
Номер 6-8 [17]
Тематика номера: спорт, культура, здоров'я, конфлікти та способи їх вирішення.
Номер 9 [10]
Основна тема номера: духовність, віра, релігія
Номер 10 [19]
Тематика номера: суспільство, сімя, колектив, взаємини, самопрезентація, маніпуляція
Нотатки [5]
Тут можна додатавати короткі нотатки та роздуми з тих чи інших аспектів
Дайджест [128]
Цікава інформація зі світу та з тенет інтернету
Дописувачі [26]
Тут публікуються матеріали наших користувачів та друзів сайту
Номер 11 [9]
Тематика номеру - Людина як диво. Можливості людини, її психіки та тіла, особливості діяльності людського організму
Форма входу
Twitter
Реклама у Львові
Рекламний центр Тріумф
Відвідуваність